• meble otrzymujesz juz zmontowane

• polska produkcja

• oryginalne produkty marki Gante

 
Menu
Koszyk
Reklamacje

REKLAMACJE - jak zgłaszać?

 

USZKODZENIA W TRANSPORCIE

Na wstępie pragniemy zaznaczyć, iż wszystkie przesyłki, które nadajemy są zabezpieczane do transportu z najwyższą starannością i są ubezpieczone.

W razie, gdyby jednak zamawiany towar dotarł uszkodzony podajemy szczegółowe informacje w jaki sposób należy postępować.

 

Odbiór przesyłki

Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeśli opakowanie bądź jego zawartość noszą jakieś ślady, przetarcia lub wgniecenia należy zaznaczyć to na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier). Jeżeli jednak kurier nie zgodzi się na to (np. z braku czasu) lub z innych powodów sprawdzenie przesyłki nie będzie możliwe bezpośrednio przy odbiorze, należy to zrobić najszybciej jak to możliwe. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy bezwzględnie spisać z kurierem protokół szkody. Jest to warunek konieczny do przyjęcia przez nas reklamacji. Jeśli szkoda została stwierdzona przy odbiorze, w obecności kuriera - powinien on spisać protokół szkody od razu. Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze a towar po rozpakowaniu okazał się być uszkodzony, należy niezwłocznie (koniecznie tego samego dnia) skontaktować się z firmą kurierską, która dostarczyła przesyłkę:
 
Przesyłka w paczce /kurier DHL/
  1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.
  2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne (oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując dokument szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.
  3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy w tym samym dniu zgłosić reklamację/interwencję do Działu Obsługi Klienta DHL Parcel – nr tel. ( 042) 6345345 najpóźniej do godziny 20.00 i odnotować nr interwencji.
  4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane. 

Przesyłka na palecie /przewoźnik JASS FBG/

  1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.
  2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne (oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując protokół szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.
  3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy powiadomić nas drogą mailową na adres: biuro.mantes@gmail.com w tytule wiadomości wpisując numer Państwa listu przewozowego + uszkodzenie. Zlecimy kurierowi przyjazd w celu sporządzenia protokołu szkody. Ważne aby szkodę zgłosić w dniu doręczenia.
  4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane.

Proszę pamiętać, że kurier dostarcza / wnosi do domu przesyłki o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Przesyłki cięższe, w szczególności paletowe są dostarczane pod dany adres i zdejmowane z samochodu, ale nie są dostarczane do mieszkania! 

 

UWAGA BARDZO WAŻNE!!!

Jeśli towar nie zostanie sprawdzony w obecności kuriera, oraz w przypadku uszkodzenia nie będzie spisany protokół szkody w dniu odbioru towaru przyjmujemy, że klient przyjął towar bez zastrzeżeń podpisując protokół odbioru.

Sprawdzenie przesyłki przy kurierze i spisanie ewentualnego protokołu uszkodzenia jest potwierdzeniem stanu rzeczywistego jaki ma miejsce w momencie dostawy przesyłki.

 

Protokół szkody

Protokół szkody powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, zarówno towaru jak i opakowania. Należy również zwrócić uwagę, aby protokół szkody zawierał dokładną, zgodną ze stanem faktycznym informację o opakowaniu i zabezpieczeniach - w szczególności: karton, narożniki i profile styropianowe, taśma zabezpieczająca karton, folia stretch, przekładki tekturowe, itp. Jeśli zabezpieczenia zewnętrzne bądź wewnętrzne posiadają jakiekolwiek uszkodzenia, np. porwany lub wgnieciony karton, podziurawienie, uszkodzenie narożnika, bądź inne naruszenia, konieczne jest zaznaczenie tego na protokole. Jeśli na opakowaniu są naklejki z oznaczeniami ostrzegawczymi (np. ostrożnie szkło, góra/dół), również należy dopilnować, aby kurier zaznaczył to w protokole szkody. Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza! Można również odnotować na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania. Uszkodzony towar pozostaje w posiadaniu Klienta do czasu rozpatrzenia reklamacji.

Kontakt z naszą firmą

Po uzyskaniu protokołu szkody, należy wysłać jego skan, wraz z dołączonymi zdjęciami oraz opisem uszkodzenia na nasz email biuro.mantes@gmail.com. Jeśli nie ma możliwości zeskanowania protokołu szkody, można wysłać jego kopię listem na adres Mantes.pl Sylwia Menape - Moskal ul. Sezamkowa 1 Straszyn 83-010, jednak w takim przypadku proces reklamacji wydłuży się w czasie. Po otrzymaniu zgłoszenia uszkodzenia i prawidłowo spisanego protokołu szkody, przystąpimy niezwłocznie do załatwienia reklamacji. Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby złożoną reklamację rozpatrzyć maksymalnie szybko. W większości przypadków reklamacja rozpatrzona zostaje już dzień po jej złożeniu. Dalsze instrukcje będą przekazywane Klientowi indywidualnie - telefonicznie bądź pocztą elektroniczną.

 

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w formie pisemnej na adres: Mantes.pl Sylwia Menape - Moskal ul. Sezamkowa 1 Straszyn 83-010 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.mantes@gmail.com

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji z tytułu rękojmi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu rękojmi.
 
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików, wybierając opcję "Dostosuj zgody".

Zaakceptuj tylko niezbędne Dostosuj zgody Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia plików cookies

W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.

Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.

Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.

Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.

Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.

Anuluj Zapisz ustawienia