Meble łazienkowe w 48 godzin
Meble łazienkowe dostarczamy zmontowane
Bezpieczna dostawa mebli łazienkowych
Wypracowaliśmy system zabezpieczania wysyłek, który pozwala to na wyeliminowanie wielu uszkodzeń asortymentu podczas standardowych dostaw. Nasze produkty poddane są ścisłej kontroli jakości zarówno na etapie produkcji jak i pakowania. Dbamy o ich właściwe zabezpieczenie w czasie dostawy. Współpracujemy z wiodącymi firmami kurierskimi, które zapewniają wysoki standard dostaw w sposób gwarantujący zadowolenie naszych klientów.
Duże zestawy meblowe wysyłamy na palecie. Mniejsze dostarczamy w paczkach.
Kurier dostarcza pod drzwi tylko przesyłki dostarczane w paczkach - koszt dostawy poniżej 100 zł
Dostawa powyżej 100 zł jest realizowana na półpaletach i paletach - kurier po zdjęciu palety windą z auta dostarczy wózkiem do przewozu palet całe zamówienie na posesję/pod klatkę
Jeden koszt dostawy dla kliku zamówionych produktów
Kupując kilka produktów w naszym sklepie system automatycznie zoptymalizuje koszt dostawy tak aby był on najbardziej korzystny dla klienta i zapewniał bezpieczny transport.
Koszt dostawy uzależniony jest od formy płatności oraz parametrów zamówienia (łącznej wagi oraz wymiarów wybranych produktów). Po dodaniu produktów do koszyka podamy wspólny koszt dostawy wybranych pozycji. Umieszczenie produktów w koszyku nie jest jednoznaczne z zakupem jest to miejsce w którym klient ma czas na dokonanie wyboru.
Polskie meble łazienkowe
Oferowane przez nas meble łazienkowe pochodzą od polskiego producenta firmy GANTE /tutaj szczegóły o naszym dostawcy/. Nasz partner dokłada starań aby oferowane produkty cechowała najwyższa jakość, nowoczesna estetyka, stylowe wzornictwo i pożądana funkcjonalność. Produkty sygnowane polską marką mebli łazienkowych Gante to szyk, elegancja i ponadczasowe piękno. To propozycja dla wymagających klientów, którzy nie uznają kompromisów w kwestii jakości i poszukują indywidualnych rozwiązań do swoich wnętrz.
Jeśli nie zaznaczysz tego w uwagach przy składaniu zamówienia kurier nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą.
Zwyczajowo jednak kurierzy kontaktują się z klientem aby sprawdzić czy pod wskazanym adresem ktoś jest dostępny. Jeśli kurierowi nie uda sie skontaktować z Klientem pod wskazanym adresem telefonicznie lub jeśli w momencie doręczenia nikt nie jest w stanie odebrać przesyłki osobiście dostawa zostaje oznaczona jako "odmowa przyjęcia"
Odmowa przyjęcia wiąże się ze zwrotem przesyłki do naszego magazynu i obciążeniem Klienta kosztem dostawy, która została zrealizowana zgodnie z zamówieniem a której Klient z przyczyn nam niewiadomych nie odebrał.
Próba doręczenia podejmowana jest 2 krotnie przez firme kurierską. Jeśli w tym czasie nie uda się dostarczyć zamówienia bo podany przez Klienta numer telefonu nie odpowiada lub pod wskazanym przez Klienta adresem nie ma osoby, która może odebrać zamówienie - towar wraca do naszego magazynu. Koszt dostawy, która została zrealizowana wg zamówienia pokrywa Klient. Ponowna wysyłka jest możliwa po opłaceniu dodatkowych kosztów transportu.
Zadzwoń do nas tel: 501-266-971 lub napisz a odpowiemy na wszelkie nurtujące Cię pytania.