Meble łazienkowe - szafki, regały, umywalki - Mantes.pl
Reklamacje i zwroty
 

USZKODZENIA W TRANSPORCIE

Na wstępie pragniemy zaznaczyć, iż wszystkie przesyłki, które nadajemy są zabezpieczane do transportu z najwyższą starannością i są ubezpieczone.

W razie, gdyby jednak zamawiany towar dotarł uszkodzony podajemy szczegółowe informacje w jaki sposób należy postępować.

 

Odbiór przesyłki

Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeśli opakowanie bądź jego zawartość noszą jakieś ślady, przetarcia lub wgniecenia należy zaznaczyć to na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier). Jeżeli jednak kurier nie zgodzi się na to (np. z braku czasu) lub z innych powodów sprawdzenie przesyłki nie będzie możliwe bezpośrednio przy odbiorze, należy to zrobić najszybciej jak to możliwe. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy bezwzględnie spisać z kurierem protokół szkody. Jest to warunek konieczny do przyjęcia przez nas reklamacji. Jeśli szkoda została stwierdzona przy odbiorze, w obecności kuriera - powinien on spisać protokół szkody od razu. Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze a towar po rozpakowaniu okazał się być uszkodzony, należy niezwłocznie (koniecznie tego samego dnia) skontaktować się z firmą kurierską, która dostarczyła przesyłkę:
 
Przesyłka w paczce /kurier DHL/
  1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.
  2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne (oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując dokument szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.
  3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy w tym samym dniu zgłosić reklamację/interwencję do Działu Obsługi Klienta DHL Parcel – nr tel. ( 042) 6345345 najpóźniej do godziny 20.00 i odnotować nr interwencji.
  4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane. 

Przesyłka na palecie /przewoźnik JASS FBG/

  1. Odnotować niezwłocznie na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania.
  2. Jak najszybciej poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkodowego zgodnie ze stanem rzeczywistym, uwzględniając wszystkie zabezpieczenia/oznaczenia na opakowaniu, stan opakowania zewnętrznego i inne (oryginał zostaje u Państwa, kopię zabiera kurier). Odbiorca podpisując protokół szkody potwierdza stan rzeczywisty przesyłki z protokołem.
  3. W przypadkach, gdy kurier nie sporządzi z jakiegoś względu protokołu, należy powiadomić nas drogą mailową na adres: biuro.mantes@gmail.com w tytule wiadomości wpisując numer Państwa listu przewozowego + uszkodzenie. Zlecimy kurierowi przyjazd w celu sporządzenia protokołu szkody. Ważne aby szkodę zgłosić w dniu doręczenia.
  4. Protokół należy spisać i odesłać do nas pocztą lub przesłać mailowo zeskanowany dokument do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W przeciwnym razie reklamacje nie będą rozpatrywane.

Proszę pamiętać, że kurier dostarcza / wnosi do domu przesyłki o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Przesyłki cięższe, w szczególności paletowe są dostarczane pod dany adres i zdejmowane z samochodu, ale nie są dostarczane do mieszkania! 

 

UWAGA BARDZO WAŻNE!!!

Jeśli towar nie zostanie sprawdzony w obecności kuriera, oraz w przypadku uszkodzenia nie będzie spisany protokół szkody w dniu odbioru towaru przyjmujemy, że klient przyjął towar bez zastrzeżeń podpisując protokół odbioru.

Sprawdzenie przesyłki przy kurierze i spisanie ewentualnego protokołu uszkodzenia jest potwierdzeniem stanu rzeczywistego jaki ma miejsce w momencie dostawy przesyłki.

 

Protokół szkody

Protokół szkody powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, zarówno towaru jak i opakowania. Należy również zwrócić uwagę, aby protokół szkody zawierał dokładną, zgodną ze stanem faktycznym informację o opakowaniu i zabezpieczeniach - w szczególności: karton, narożniki i profile styropianowe, taśma zabezpieczająca karton, folia stretch, przekładki tekturowe, itp. Jeśli zabezpieczenia zewnętrzne bądź wewnętrzne posiadają jakiekolwiek uszkodzenia, np. porwany lub wgnieciony karton, podziurawienie, uszkodzenie narożnika, bądź inne naruszenia, konieczne jest zaznaczenie tego na protokole. Jeśli na opakowaniu są naklejki z oznaczeniami ostrzegawczymi (np. ostrożnie szkło, góra/dół), również należy dopilnować, aby kurier zaznaczył to w protokole szkody. Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza! Można również odnotować na liście przewozowym (karcie potwierdzenia odbioru towaru lub ekranie skanera elektronicznego, który posiada kurier) fakt uszkodzenia towaru lub opakowania. Uszkodzony towar pozostaje w posiadaniu Klienta do czasu rozpatrzenia reklamacji.

Kontakt z naszą firmą

Po uzyskaniu protokołu szkody, należy wysłać jego skan, wraz z dołączonymi zdjęciami oraz opisem uszkodzenia na nasz email biuro.mantes@gmail.com. Jeśli nie ma możliwości zeskanowania protokołu szkody, można wysłać jego kopię listem na adres Mantes.pl Sylwia Menape - Moskal ul. Sezamkowa 1 Straszyn 83-010, jednak w takim przypadku proces reklamacji wydłuży się w czasie. Po otrzymaniu zgłoszenia uszkodzenia i prawidłowo spisanego protokołu szkody, przystąpimy niezwłocznie do załatwienia reklamacji. Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby złożoną reklamację rozpatrzyć maksymalnie szybko. W większości przypadków reklamacja rozpatrzona zostaje już dzień po jej złożeniu. Dalsze instrukcje będą przekazywane Klientowi indywidualnie - telefonicznie bądź pocztą elektroniczną.

 

REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje z tytułu rękojmi można składać w formie pisemnej na adres: Mantes.pl Sylwia Menape - Moskal ul. Sezamkowa 1 Straszyn 83-010 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.mantes@gmail.com

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji z tytułu rękojmi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu rękojmi.



ZWROTY TOWARU

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

Aby odstąpić od Umowy i zwrócić otrzymane produkty, poinformuj nas o swojej decyzji pocztą e-mail biuro.mantes@gmail.com - podaj numer zamówienia lub adres z którego zamówienie zostało złożone. W ten sposób zweryfikujemy jaki towar zwracasz i jaki Klient zwrotu dokonuje.

Te dane przekażemy do naszego magazynu, który od tego momentu będzie oczekiwał na zwracany towar. 

 

Warunki zwrotu

  • Termin 14-dniowy, w którym Klient może odstąpić od umowy oraz zwrócić towar, który nie nosi znamion użytkowania, liczy się od dnia otrzymania zamówionego produktu.
  • Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy i dokumentację, z którymi był dostarczony oraz oryginalne opakowanie produktu (wewnętrzne i zewnętrzne). Towar pozbawiony wad fabrycznych, który nosi znamiona użytkowania nie podlega zwrotowi.
  • Towar nieprefabrykowany, wykonany na indywidualne zamówienie, według specyfikacji Klienta nie podlega zwrotowi.

Wysyłka

  • Odsyłając towar Klient jest zobowiązany dołączyć:
    a) pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy /może być wysłane pocztą e-mail/
    b) wszelkie dokumenty dołączone do przesyłki, np. gwarancja, instrukcje, itp.
    c) dane osobowe wraz z numerem rachunku bankowego, na które ma być odesłana należność za towar.
  • W przypadku zwrotu towaru, Klient jest zobowiązany do opakowania go w sposób zapewniający dotarcie do Sprzedawcy w stanie nienaruszonym. Konsekwencje niedołożenia należytej staranności w opakowaniu i zabezpieczeniu odsyłanego towaru obciążają Klienta. Oznacza to, że jeśli towar wróci do nas uszkodzony, nie będziemy mogli rozliczyć zwrotu.

 

  • Zwracany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres:
    FHU GREKON
    Klonów 109
    32-222 Racławice
  • e-mail: grekon.pl@gmail.com
  • telefon: 501312381

 

Zwrot pieniędzy

  • W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru, zwracamy wszystkie otrzymane płatności od Klienta.
  • Koszt odesłania towaru przez Klienta do nas nie podlega zwrotowi, pokrywa go Klient.
  • Po weryfikacji stanu odesłanego towaru oraz stwierdzeniu, że nie nosi on znamion użytkowania Sprzedający prześle należną kwotę w ciągu 14 dni roboczych. Należność za towar zwracana jest wyłącznie przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Klienta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl